Sindsdien is het een paar maanden geleden | Forum

Topic location: Forum home » General » General Chat
fenmi99
fenmi99 Sep 10 '19
Hoe zwaarder je Adidas UltraBoost 19 Heren, hoe platterer je schoenen moeten zijn, daarom wil je geen hiel of veel kussen. Een dikke hak maakt het moeilijk voor je om je gewicht op je hielen te houden, wat een van de belangrijkste aspecten is van effectief en goed tillen. Sommige lifters dragen zelfs converse (hoge bovenkant voor enkelsteun) tijdens het tillen - of ga op blote voeten!

Dit zijn de schoenen die ik bijna twee jaar Adidas Continental 80 Heren voordat ik goede trainingsschoenen ging kopen. Ik vond ze echt leuk omdat ik de voorkeur gaf aan het strakke, lichtgewicht gevoel en ze zijn uiterst flexibel, maar ze hadden niet de stabilisatie en enkelsteun die ik nodig had voor FBG-trainingen. Sinds ik deze heb gekocht, hebben ze sindsdien het ontwerp bijgewerkt, zodat deze exacte schoenen niet langer beschikbaar zijn. Hier is een link naar deze exacte schoen en hier is een link naar de meest vergelijkbare schoen die momenteel beschikbaar is.

Ik kocht deze schoenen toen ik naar Adidas Deerupt Runner Heren ging en de medewerker vertelde me dat ze populair waren bij degenen die tillen of crossfit doen, omdat ze een lage hak, goede grip en goede enkelsteun hebben. Ik heb ze opgetild en ze voelden zich prima! Ze wowden me niet en stelden me niet teleur, dus ik zou zeggen geef ze een kans als je op zoek bent naar schoenen die alleen tillen.

https://www.unsnkr.com/
Share: