Ο τζόγος ως δουλειά: Πώς κέρδισα 4.800 ευρώ σε μία νύχτα | Forum

Topic location: Forum home » General » General Chat
Antois Perrot
Antois Perrot Yesterday, 07:37

Καλησπέρα, θα σας πω την ιστορία μου. Είμαι επαγγελματίας παίκτης, όχι από αυτούς που πάνε για το συναίσθημα ή για να "ξεφύγουν" από τη ρουτίνα. Για μένα, το καζίνο είναι γραφείο. Κάθομαι μπροστά από την οθόνη 8 ώρες τη μέρα, έχω spreadsheets, έχω stop-loss, έχω στόχο απόδοσης. Πολλοί γελούν όταν το ακούν, αλλά δεν με νοιάζει. Μια μέρα, έτυχε να πέσω πάνω στο Vavada Καζίνο Ελλάδα τελείως τυχαία μέσα από ένα φόρουμ. Δεν έψαχνα "τύχη" ή "συγκίνηση". Έψαχνα μαθηματική ευκαιρία.

Μπήκα στη διαδικασία να κάνω account χωρίς καμία βιασύνη. Ο έλεγχος ταυτότητας; Τον πέρασα την πρώτη μέρα. Δεν είμαι ερασιτέχνης. Το πρώτο πράγμα που κοίταξα ήταν οι όροι των μπόνους. RTP στα φρουτάκια, προμήθειες στο live blackjack, ταχύτητα αναλήψεων. Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή τα πράγματα δεν πήγαν καλά. Έχασα περίπου 900 ευρώ τον πρώτο μήνα. Όχι επειδή είχα άσχημη τακτική, αλλά επειδή δοκίμαζα διάφορους παρόχους παιχνιδιών για να δω πού "χτυπάει" η διακύμανση. Δοκίμασα NetEnt, Play'n GO, Pragmatic. Οι κακές μέρες ήταν εκεί, κρύες, επαγγελματικές. Δεν θύμωσα. Απλά σημείωσα σε ένα τετράδιο: "Τα φρουτάκια με υψηλή μεταβλητότητα δεν με βολεύουν για daily grind."

Μετά άλλαξα προσέγγιση. Άρχισα να παίζω μόνο live ρουλέτα και blackjack, αλλά όχι σαν τους υπόλοιπους. Δεν πόνταρα σε "συναισθήματα". Χρησιμοποιούσα σύστημα στοιχήματος με βάση το μοντέλο Kelly, αλλά πιο συντηρητικό. Το πραγματικό μου ατού ήταν ότι κρατούσα στατιστικά για τους dealers. Ναι, καλά διαβάσατε. Παρατηρούσα αν ο ντίλερ στον live πίνακα έχει τάση να πετάει μικρά φύλλα ή αν πατάει πάνω από 17. Δεν είναι μαγεία, είναι δουλειά. Μετά από τρεις εβδομάδες, ήμουν ήδη στο +1.200 ευρώ καθαρά.