Omdat de winkel waar ik naartoe ging | Forum

Topic location: Forum home » General » General Chat
fenmi99
fenmi99 Sep 10 '19
De Adidas NMD R1 Heren scoort echter hoge punten voor stijl, pasvorm, responsief en esthetiek; mijn enige probleem is dat het flexibeler zou kunnen zijn in de teenbak / bal van het voetgebied. Na verloop van tijd verwacht ik dat dat gebied echter meer zal inbreken; aanvankelijk was dat gedeelte van de schoen niet zo flexibel.

Door de integratie van een reeks Adidas EQT Heren materialen in de fundamentele ontwerpelementen van de AlphaBOUNCE Beyond heeft adidas atleten kunnen helpen bij hun reis om hardlopen in hun training te gebruiken om hen te helpen de beste in hun spel te worden, ongeacht de sport. Het gebruik van Aramis-technologie, die de mechanica van de voet tijdens beweging meet, heeft geleid tot de creatie van een enkellaags naadloos gesmeed bovenwerk. Dit unieke bovenwerk werkt als één met de voet dankzij de ingebouwde stretchgebieden die de lineaire en zijwaartse bewegingen ondersteunen die nodig zijn in multi-directionele behendigheidstraining. De schoen combineert een dynamische BOUNCE-middenzool, een responsief schuim dat is ontworpen om een ​​elastisch gevoel te integreren bij elke stap, met een Continental-buitenzool, die superieure grip biedt voor atleten die trainen op elk oppervlak, van het gepolijste hout van een basketbalveld tot het vers gemaaid gras van een voetbalveld.

dit is waar de Adidas Falcon Heren solide markeringen krijgt. Tijdens deze testrun was er een behoorlijke hoeveelheid plyometrisch springen, sprintte verschillende trappen en de meest agressieve bochten in een handomdraai - die allemaal zonder nadenken en met extreem comfort werden gehaald. Als je op zoek bent naar een hardloopschoen waarin je kunt cross-trainen, dan zijn deze misschien iets voor jou

https://www.schoenenprofile.com/
Share: